Monday, May 11, 2009

Recognition Ceremony-Party in Kadi's















































































El sabado pasado, 5/9 fue un dia de locos y al mismo tiempo un dia emotivo. Lola tomo su primera comunion a la manana y yo tuve mi ceremonia de reconocimiento en UNF. Termine con el curso que me faltaba para recibir mi Permanent Teacher Certificate.
Para rematar Kadi hizo una recepcion en su casa para celebrar mi diploma.

Last Saturday was an exceptional day. Lolas's First Communion, my Recognition Ceremony at UNF, and finaly a reception in Kadi's house for my diploma :) Love you Kadi.

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Hello, this is Rodolfo Sr.
    Ana Lia, I am so proud of you that I am speechless when I have to be inventive about you. You have been such an inspiration that I can do anything else but study. You are a leader and I follow you. You surprise me and at the same time you don't because I know all what you are able to do. You are a mystery. I don't know where your strength comes from. Give me your secret because I need it. I love you. I wanted to say it.

    Ana Lia, Estoy tan orgulloso que me quedo sin palabras cuando deberia ser original. Me inspiras tanto que no puedo hacer otra cosa mas que estudiar. Sos mi leader y te sigo. Me sorprendes y al mismo tiempo no porque se de todo lo que sos capaz. Sos un misterio. No se de donde sacas la fuerza. Dame el secreto porque lo necesito. Te amo. Queria decirtelo.

    ReplyDelete